poniedziałek, 6 czerwca 2011

ideal dress

Dziś mam okazję przedstawić moją idealną sukienkę. Bardzo długo szukałam podobnego cuda, lecz z marnym skutkiem. Zakupiłam ją już rok temu, ponieważ wybierałam się wtedy na wesele. Łatwo nie było jej znaleść. Konkurować z nią mogła tylko jedna sukienka z poprzedniego wiosennego sezonu. Gdy wertowałm kupioną przez koleżnkę gazetę, której nazwy już nie pamiętam, ujrzałm na radośnie skaczącej dziewczynie piękną, kremową sukienkę gorsetową z wyciskanymi różami na spódnicy z garden collection zrobionej dla h&m. Wybrałam się więc z nastawieniem, że właśnie w niej będę bawiła się na przyjęciu. Niestety w ogóle nie dotarła ona do sklepu. Musiałm więc znaleść dla niej jakiś godny zamiennik. I znalazłam. Gdy ją przymierzałam wcale nie bylam do niej przekonana. Teraz uważam, że jest jedną z moich najładniejszych rzeczy w szafie, w dodatku bardzo praktyczną i wygodną.






sukienka - camaieu

1 komentarz:

  1. Przejrzałam blog i muszę stwierdzić, że zamieszczasz bardzo ciekawe inspiracje i zdjęcia! Piszę pod tą stylizacją, bo szczególnie mi się spodobała. W tej sukience wyglądasz bardzo kobieco i subtelnie! Jest naprawdę śliczna. N pewno zajrzę tu jeszcze nie raz. :)

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do mnie. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń