środa, 22 czerwca 2011

classic black&white

Dziś sprawozdanie z mojego zestawu, który miałam okazję zaprezentować na zakończeniu roku szkolnego. Uwielbiam tą prostą i klasyczną ołówkową spódnicę. Według mnie każda z nas powinna mieć taką w szafie bo choć czasem trudno się w niej poruszać ( w dodatku na obcasach ;p) to pięknie eksponuje sylwetkę oraz krągłości. Moją kupiłam w reserved. Jak na apel przystało włożyłam do niej białą koszulę na krótki rękaw z h&m'u. Z kupionej w pasmanterii wstążki zawiązałam na szyi kokardę, która dodała całemu prostemu zestawowi odrobinę wytwornej klasyki.






2 komentarze:

  1. Jak zwykle rewelacyjne paznokcie i bardzo podoba mi się ten pomysł z kokardą!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, który doskonale pasował na tą okazję! Również jestem zdania, że kokardką to bardzo dobry pomysł, stała się niewątpliwie urozmaiceniem zestawu. Zgadzam się także, co do spódnicy, niewątpliwie to powinien być obowiązkowy element w każdej kobiecej szafie. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń