środa, 24 sierpnia 2011

polka dot shorts

Niedawno wybrałam się na ochoczo na letnie wyprzedaże, jak się okazało w za bardzo bojowym nastroju, z zamiarem obkupienia się od stóp do głów. Jak się okazało zabrałam się za to trochę za późno, rzeczy były poprzebierane a na grubsze swetry i cardigany (to co mi się najbardziej spodobało) jak stwierdziłam, jeszcze trochę za wcześnie. Jedyny co zabrałam ze sobą do domu to szare szorty w kropki, które zdobyły moje serducho od pierwszego wejrzenia ;)

ps. przepraszam za niedopięty suwak ;p
ps.2 zainspirowana kolorami stąd --> http://2.bp.blogspot.com/-OeoqBaBAzl4/TkkoH0Hf6II/AAAAAAACQtA/gqJj789K4qA/s1600/6.jpg













szory - new yorker
sweterek - cubus
pierścionek słoń - prezent :* / six
pierścionek ptaki - house
okulary - www.dazzle.pl

5 komentarzy:

  1. ślicznie - cały zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te szorty! i pierścionki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne szorty! uroczo wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty i pierścionki- genialne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam w do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń