czwartek, 16 sierpnia 2012

Fajne Baby!

Kolejny rok z rzędu w czasie wakacji wybrałam się do Gdańska na coroczny Jarmark św. Dominika. Podczas spacerowania i odwiedzania ulubionych miejsc natknęłam się na piękną witrynę, za którą ujrzałam babeczkowy raj! Musiałam wstąpić i skusić się choćby na jedną z nich. Wybór nie był wcale łatwy! Bajeczne kolory i smaki atakowały ze wszystkich stron :)
Po rozmowie z bardzo miłą sprzedającą Panią i dłuższym namyśle dla siebie wybrałam agrestowo-truskawkową, a moja siostra zdecydowała się na tą z nadzieniem nutelli :) Spróbowałam obu i były przepyszne! Wszystkim polecam Fajne Baby , bo tak właśnie nazywa się ta Gdańska cukiernia, na rogu ulic Lewandowskiej i Świętojańskiej. Z pewnością gdy tylko odwiedzę Gdańsk, wstąpię tam ponownie.
Dla zainteresowanych facebook FajneBaby ;)




moja siostra z Fajną Babą! ;)

2 komentarze: